دهمین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری ( با حضور دکتر علیرضا گرشاسبی) نماینده موسسه به استان مرکزی

دکتر علیرضا گرشاسبی مدير يكپارچه‌سازي سياست‌های موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی به همراه هیات ارزیابی پروژه‏ های وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح‏های نیمه تمام استان مرکزی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 شهریور ماه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی، در این سفر جلسات کارشناسی با حضور روسا، معاونان و مدیران سازمان صمت استان اراک و تیم ارزیابی برگزار شد.

همچنین در این سفر به بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری در صنایع استان  باحضور نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت و تشکل های صنعتی استان موانع و مشکلات سرمایه گذاری در مسیر صنایع استان پرداخته شد.

در این جلسه که نمایندگانی از خانه صنعت و معدن استان، انجمن‌های تخصصی صنایع، کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی حضور داشتند، بررسی آمایش سرزمینی، رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیل در این زمینه، ایجاد هماهنگی های لازم در دستگاه‌های اجرایی، تقویت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش جهت سرمایه گذاری، رفع موانع زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان، نکاتی بود که از سوی کارشناسان مطرح شد.

لازم به ذکر است استان مرکزی دارای ۲۰ شهرک صنعتی، ۱۸ ناحیه صنعتی و ۱۰ قطب صنعتی با بیش از ۲۸۰۰ واحد تولیدی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور در حال فعالیت می باشد.

حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر طرح‏های سرمایه‌گذاری‏ بر اساس تصمیم ستاد سرمایه‏‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir