شانزدهمین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری (با حضور دکتر منصور عسگری و میثم بشیری نماینده موسسه) به استان خوزستان

دکتر منصور عسگری و میثم بشیری عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی به همراه هیات ارزیابی پروژه‏های وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح‏های نیمه تمام استان خوزستان در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه 5-7 مهر ماه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی، در این سفر جلسات کارشناسی با حضور روسا، معاونان و مدیران سازمان صمت استان خوزستان و تیم ارزیاب متشکل از نمایندگان موسسه، مهندس اخلاق محمدی، و مهندس کیوانلو برگزار شد.

در این سفر طرح‏های با درصد پیشرفت بالای 60 درصد و با اشتغال بالای 50 نفر مورد ارزیابی قرار گرفت (شامل 70 طرح در استان خوزستان) و در نهایت از برخی شرکت‏ها (فولاد آتيه خاورميانه-مقاطع، نورد و ورق فولادی، ماشين سازي تاشا صنعت پارس- برج خنك كننده، فربست دزفول -روغن خام كنجد، صنايع خمير و كاغذ ديباي شوشتر- ساخت خميركاغذ-كاغذومقوا) بازدید به‏عمل آمد.

مزیت‏های عمده استان در صنایع نفت و گاز، تولید محصولات پتروشیمی و صنایع پایین دست آن، فولاد، ورق و صنایع جانبی، صنایع اپتیک، صنایع نیروگاهی، صنایع بازیافت، صنایع دریایی و کشتی سازی، صنایع نیشکر و صنایع وابسته به آن از جمله تولید کاغذ، خوراک دام، صنایع تبدیلی کشاورزی، ایجاد فروشگاه‏های زنجیره‏ای و بازارچه‌های مرزی معرفی شد. در این جلسات چالش‏های عمده صنایع استان بررسی شده و طرح‌های ایجادی برای مناطق 1 و 2 براساس پتانسیل آنها پیشنهاد گردید.

حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر طرح‏های سرمایه‏گذاری‏ بر اساس تصمیم ستاد سرمایه‏گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir