هفدهمین سفر تیم ارزیابی طرح های سرمایه گذاری (با حضور مصطفی محمدی نماینده موسسه) به استان سیستان و بلوچستان

مصطفی محمدی عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به همراه هیات ارزیابی پروژه‌‏های وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح ‏های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 مهر ماه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی، در این سفر، جلسات کارشناسی با حضور روسا، معاونان و مدیران سازمان صمت استان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، روسای اتاق اصناف، معدن و خانه های صنعت و تجارت استان، جهت بررسی فهرست طرح های اولویت دار و مسایل و مشکلات بهره برداری، برگزار شد.
در این سفر از طرح های نیمه تمام شهرستان زاهدان شامل طرح های تولید کاشی، صنایع چوب و مبلمان مسکونی و اداری، لوازم خانگی، صنایع لبنی بازدید بعمل آمد.
 با توجه به مشکلات و محدودیت های تولیدی استان، جلسه دوم بررسی محورهای رشد سرمایه گذاری بخش صمت، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد. در ادامه، به پیشنهاد استاندار، بازدید از پارک علم و فناوری  به عمل آمد و در نهایت بالغ بر ۲۲۰ طرح با اشتغال مستقیم بالغ بر ۹ هزار نفر به عنوان طرح ها اولویت دار استان به تفکیک طرح های نیمه تمام، راکد، زیرساختی، پهنه زمین شناسی و پتانسیل سرمایه گذاری صحه گذار و انتخاب شد.
حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش‏های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر طرح‏های سرمایه‌‏گذاری‏ بر اساس تصمیم ستاد سرمایه ‏گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir