بیست و یکمین سفر تیم ارزیابی طرح‌های سرمایه‌گذاری (با حضور الهام پیروز و امیررضا سوری نمایندگان موسسه) به استان بوشهر

دکتر امیررضا سوری و الهام پیروز مدیر گروه پژوهش­ های اقتصاد کلان و هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش ­های بازرگانی به همراه هیأت ارزیاب پروژه­ های وزرات صنعت، ‌معدن و تجارت از طرح‌های نیمه تمام استان بوشهردر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 18و 19 مهر ماه 1401 بازدید کردند.

در این ماموریت علاوه بر بازدید طرح‌های صنعتی، جلسات متعددی با رئیس و معاون طرح برنامه سازمان صمت استان و مدیران عامل و فعالین اقتصادی بنگاه­های تولیدی برگزار شد.

از اهم طرح­های نیمه تمام صنعتی که در روز اول ماموریت در استان بوشهر بازدید و با مدیران عامل آنها مصاحبه شد می­توان به کارخانه رخسار نیک آفرین زرین (طرح تولید محصولات بهداشتی و آرایشی) اشاره کرد. در عصر همان روز از شهرک صنعتی بوشهر و طرح‌های نیمه تمام تولید انواع رنگ‌های ساختمانی و صنعتی، شرکت نساجی و پتو بهزاد لیان، شرکت عمل‌آوری آبزیان مرجان نور، صنایع بسته‌بندی مواد غذایی نمونه ساینج شیرکوه یزد (شعبه بوشهر) بازدید به عمل آمد و با مدیران عامل آنها گفتگو و مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش‌روی آنها بررسی شد.

در روز دوم به شهرستان دشتسان مراجعه و از واحد تولید و تعمیر شناورهای دریایی شرکت نجات دریا  و واحد تولید آب‌شیرین‌کن در شهرستان بوشهر بازدید شد.

پس از بررسی­های انجام شده توسط تیم ارزیاب و با توجه به سند آمایش استان و نظرات کارشناسی اعضای جلسه با حضور رئیس و معاون طرح برنامه سازمان صمت استان بوشهر به تفکیک هر شهرستان، رشته فعالیت­های اولویت­دار  احصاء و برای سرمایه‌گذاری معرفی شد.

حضور نمایندگان موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سفرهای استانی و نظارت بر سرمایه گذاری ها، بر اساس تصمیم ستاد سرمایه گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir