اقدام قابل تقدیر وزارت صمت برای دریافت نظرات نمایندگان مجلس در اجرای طرح آمایش صمت

انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا تصریح کرد: توسعه صنعتی، معدنی و تجاری هر یک از مناطق کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه مسائل مرتبط با این حوزه به درستی مورد بررسی قرار گیرد تا اهداف تعیین شده در افق برنامه‌ای دولت، مجلس و مقام معظم رهبری در هر سه بخش، محقق شود.

وی اضافه کرد: استان آذربایجان‌غربی از نظر سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، معدنی و تجاری از استان‌های کم‌برخوردار محسوب می‌شود؛ به‌ ویژه شهرستان بوکان در جنوب استان، فاقد توازن لازم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است.

حبیب‌زاده بوکانی ادامه داد: مسائلی مانند کمبود زمین در شهرک صنعتی بوکان، برای ورود سرمایه‌گذاران به عرصه تولید، محدودیت ایجاد کرده است، اما با اجرای اصولی طرح آمایش سرمایه‌گذاری صمت و با پیگیری این وزارتخانه، امیدواریم موانع مرتفع شوند.

وی تصریح کرد: در بخش معادن شهرستان بوکان و سایر نقاط استان آذربایجان‌غربی نیز، برای جلوگیری از خام فروشی، طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در تغییر روند کنونی، مؤثر واقع شود تا منافع این بخش در عمل به مردم منطقه برسد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: این موارد در برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده و امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی و اقدام ویژه، شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

حبیب‌زاده بوکانی افزود: در خصوص برنامه‌های اصلاحی وزارت صمت از جمله اصلاح ساختار این وزارتخانه، موارد در کمیسیون اقتصادی مجلس که بنده عضو آن هستم، تشریح شد و اقدام خوبی به شمار می‌آید که البته باید در فاز اجرایی بتواند نتایج مطلوبی را رقم بزند.

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir