می‌متالز| گام مثبت دولت سیزدهم و وزارت صمت در اجرای طرح آمایش صمت

به گزارش می‌متالز، جلال محمودزاده تصریح کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی اتفاق بسیار خوبی است و از وزیر صمت برای رویکرد دریافت نظرات و دیدگاه‌های مسوولان استانی و بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با زیرساخت‌های صنعتی، معدنی و تجاری شهرستان‌ها تشکر می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی از نظر ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری از استان‌های مهم کشور به شمار می‌آید، اما نیازمند توجه جدی و اقدام ویژه در توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مربوطه است.

 

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته منکر تلنبار شدن برخی مشکلات از سال‌های گذشته در این حوزه نیستیم، اما آنچه ضرورت دارد این است که باید در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های معدنی در استان‌ها گام‌های اساسی برداشته شود.

 

محمودزاده ادامه داد: یکی از دغدغه‌های نمایندگان استان آذربایجان‌غربی، جلوگیری از خام فروشی در معادن است و دنبال ایجاد ارزش افزوده برای تولیدات معدنی در استان هستیم و که خوشبختانه وزیر صمت نیز موافق این موضوع است و امیدوار هستیم در طرح آمایش سرمایه‌گذاری صنعت، معدن و تجارت به این موارد توجه جدی شود.

 

وی گفت: استان آذربایجان‌غربی با سه کشور هم مرز است و یکی از خواسته‌های ما از وزارت صمت ایجاد پایانه‌های صادراتی در نقاط مرزی است که در سایه همکاری به وجود آمده میان مجمع نمایندگان استان، استاندار و وزارت صمت، امیدواریم بتوانیم موارد را عملیاتی کنیم.

 

نماینده استان آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تداوم نشست‌های هم‌اندیشی میان مجمع نمایندگان استان‌ها و وزیر صمت می‌تواند زمینه‌ساز تعامل و همکاری جدی دولت و مجلس در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور باشد.

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir