تاریخ:
1388
مجری:
-
کلیدواژه ها:
بازاریابی - بازاریابان - استراتژی بازاریابی

درباره بازاریابی و مفاهیم پایه آن، همراه با موضوعات چالش برانگیز معاصر مثل بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی است. اگر تازه وارد این مباحث شده اید - مثلا به عنوان یک مهندس، یک فروشنده، سازنده یک محصول یا یک متخصص فنی که مسئولیتی مدیریتی را پذیرفته اید- این کتاب شما را با مفاهیمی که به دانستن آنها نیازمندید آشنا خواهد کرد. هر فردی در هر شرکتی نیازمند درک بازاریابی است. اگر شما به تازگی در فعالیت ها ی بازاریابی وارد شده اید، به عنوان مثال به عنوان یک محقق، به عنوان یک نماینده فروش، یک مدیر خدمات مشتریان یا یک مدیر مرکز تجارت الکترونیکی، این کتاب درک شما را در مورد این نظام افزایش داده و به شما نشان خواهد داد که بخش های متعدد آنرا چگونه می توان در یک استراتژی و طرح منسجم و مؤثر بازاریابی گردآوری نمود.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir