تاریخ:
1399/01/13
نویسنده:
زورار پرمه
کلیدواژه ها:
تنظیم بازار، تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بازرگانی

یکی از دلایل مهم دولت در تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، و ایجاد وزارت بازرگانی بحث تنظیم بازار داخلی بوده است، اما این تفکیک بدون تصحیح اشتباه‌های گذشته و عدم شناخت مولفه‌ها و پارامترهای موثر بر تنظیم بازار داخلی ره بجایی نخواهد برد. در شرایط فعلی و در صورت احیای وزارت بازرگانی، مروری بر تحولات گذشته و تجارب حاصل از آن می‌تواند حاوی درس‌های مناسب برای تصمیم‌سازی در آینده باشد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir