تاریخ:
1399/06/10
نویسنده:
-
کلیدواژه ها:
متغیرهای کلان، بازار کالاهای اساسی

سیاست‌های تنظیم بازار مجموعه‌ای از مقررات، سیاست‌‌ها، اقدامات و استراتژی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی است که به منظور ایجاد همگرایی در زنجیره ارزش کالا و خدمات در بازار و حمایت از تمامی عاملین آن اتخاذ و در راستای کاهش ریسک ناشی از نوسانات قیمت و مقدار با استفاده از ابزارهای سیاستی مناسب در حوزه تامین و مصرف اعمال می‌شود. این سیاست‌ها به شدت تحت تاثیر تحولات متغیرهای کلان اقتصادی قرار دارند، در این ارتباط به منظور بررسی برونداد اثر سیاست‌های کلان بر موفقیت و یا عدم موفقیت سیاست‌های تنظیم بازاری، تغییرات تورم می‌تواند به عنوان یک شاخص مهم مورد بررسی قرار گیرد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir