تاریخ:
1400/09/21
نویسنده:
-
کلیدواژه ها:
خدمات بازرگانی، تحولات جهانی،‌ تجارت الکترونیک،‌B2B

بازارگاه‌های اینترنتی یکی از مولفه‌های مهم تجارت الکترونیک کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B) محسوب می‌شوند. این بازارگاه‌ها به عنوان نوعی از کسب‌وکارهای پلتفرمی، نقش حلقه واسط را بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان کالا و خدمات ایفا می‌کنند. تا پیش از شیوع کرونا، برآورد می‌شد که سهم این بازارگاه‌ها از کل تجارت الکترونیک B2B جهان تا سال 2024 به 30 درصد برسد. اما همه‌گیری ویروس کرونا طی دو سال اخیر موجب شده که اقبال کسب‌وکارها به استفاده از آنها در سطح جهانی به طور قابل توجهی افزایش یابد.


محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir