-
ارزیابی تغییرات بهرهوری عوامل کل تولید در بانکهای تجاری کشور با استفاده از شاخص مالمکوئیست
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: بانکهای تجاری، تغییرات کارائی فنی و تکنولوژی، بهرهوری کل عوامل تولید، روش غیرپارامتری، شاخص مالمکوئیست -
اثر نوسانات نرخ واقعی ارز بر عملکرد صادرات صنایع منتخب ایران
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: نوسانات نرخ واقعی ارز، صادرات صنعتی، شبیهسازی، ایران -
نقش سیستمهای طبقهبندی و کدگذاری کالا در یکپارچگی زنجیره تأمین و ضرورت استفاده از یک سیستم جامع طبقهبندی و کدگذاری
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: زنجیرهتامین، تجارت الکترونیکی، سیستمهای طبقهبندی و کدگذاری، سیستم کدینگ -
بررسی امکان توسعه صادرات ایران به کشورهای مستقل مشترکالمنافع
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: پتانسیل صادراتی، تجارت مکملی، کشورهای مستقل مشترکالمنافع -
مدل عوامل مؤثر بر به کارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: آمادگی سازمانی، پویایی بازار، مزایای تجارت الکترونیکی، مخابرات تجارت الکترونیکی، به کار گیری تجارت الکترونیکی، نوآوری، شرکتهای کوچک -
بررسی و تحلیل نتایج خصوصیسازی در شرکتهای واگذار شده بانک صنعت و معدن با رویکرد سنجش عملکرد
مقاله نشريه . مهر 1387کلیدواژه ها: خصوصیسازی، کارت امتیاز متوازن، بانک صنعت و معدن، بلوغ سازمانی -
چشم انداز منافع تجاری ایران در ایجاد منطقه تجارت آزاد با شورای همکاری خلیج فارس
گزارش تحلیلی . مهر 1387کلیدواژه ها: منافع- تجاری- منطقه تجارت آزاد- شورای همکاری خلیج فارس- ایران -
نقش سرمایهگذاری مستقیم خارجی در جهانی شدن اقتصاد
مقاله نشريه . شهريور 1387کلیدواژه ها: سرمایهگذاری خارجی ، جهانی شدن ، رشد و توسعه اقتصادی ، آزادسازی اقتصادی -
ارائه چارچوبی برای ارزیابی کارایی کسب و کارهای الکترونیکی (با استفاده از روش DEA)
مقاله نشريه . شهريور 1387کلیدواژه ها: کسب و کار الکترونیکی ، روش تجزیه و تحلیل پوششی دادهها -
تقاضای گوشت قرمز در استان سیستان و بلوچستان با استفاده از روشهای انگل ـ گرنجر و جوهانسون ـ جوسیلیوس
مقاله نشريه . شهريور 1387کلیدواژه ها: تقاضا ، مصرف ، گوشت سفید ، گوشت قرمز -
شناخت اقتصاد و تجارت کنیا و ارزیابی و برآورد ظرفیتهای صادرات کالایی ایران به آن
مقاله نشريه . شهريور 1387کلیدواژه ها: برآورد پتانسیل تجاری ، مزیت نسبی ، شاخص کسینوس ، ظرفیت صادراتی استفاده شده ، ایران و کنیا -
بررسی و توضیح مفهوم ارزش نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرفکنندگان و معرفی شیوههای مختلف ایجاد ارزش نام و نشان تجاری
مقاله نشريه . شهريور 1387کلیدواژه ها: ارزش نام و نشان تجاری ، عوامل هویتی نام و نشان تجاری ، کیفیت ادراک شده ، زنجیره ارزشی ، بازاریابی رابطهای ، بازاریابی اجازهای ، تداعیهای ثانویه -
ارائه روشی برای تعیین کالاهای حساس تجاری ایران در موافقتنامههای تجارت منطقهای: مطالعه موردی موافقتنامه اکوتا
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: کالاهای حساس تجاری، موافتنامه اکوتا، موانع تعرفهای و غیرتعرفهای -
قانون رقابت و پیششرطهای اجرای موثر آن
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: سیاست رقابتی ، قانون رقابت ، آزادسازی ، خصوصیسازی ، الزامات واگذاری و اقتصاد ایران -
تجربه چین در ایجاد یک نهاد مشاورهای برای عضویت در سازمان جهانی تجارت
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: -
طبقهبندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در کسب و کار الکترونیک براساس مفهوم ارزیابی متوازن
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: روش ارزیابی متوازن ، کسب و کار الکترونیک ، فاکتورهای کلیدی موفقیت -
عوامل موثر در جلب اعتماد و ایجاد وفاداری از دید مشتریان ـ موردمطالعه: نمایندگیهای فروش ایران خودرو در اصفهان
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: وفاداری مشتری ، کیفیت ، قیمت ، نوآوری در محصول ، ارتباطات و خدمات پس از فروش -
هدفمندی، شناسایی و طبقهبندی خانوارها
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: هدفمندی، شناسایی، آزمون وسع، آزمون تقریب وسع، طبقهبندی درونزای خانوارها -
ارزیابی عوامل مؤثر بر شکاف قیمت و پویاییهای آن
مقاله نشريه . تير 1387کلیدواژه ها: تورم، الگوی p-starT شکاف تولید، شکاف سرعت گردش پول، شکاف قیمتهای داخلی، شکاف قیمتهای خارجی