رئیس پژوهشکده مطالعات اقتصادی و توان رقابتی موسسه منصوب شد

دكتر محمدرضا رضوي رييس موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني طي حكمي مرجان فقیه نصیری را به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات اقتصادی و توان رقابتی موسسه منصوب كرد.
به گزارش روابط عمومي موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني، متن حكم دكتر محمدرضا رضوي براي انتصاب مرجان فقیه نصیری به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات اقتصادی و توان رقابتی موسسه بدين شرح است: باعنایت به سوابق علمی، اجرایی و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به موجب اين حكم به عنوان"رئيس پژوهشكده مطالعات اقتصادي و توان رقابتي" موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني منصوب مي‌شويد.
انتظار مي‌رود در چارچوب قوانين و مقررات و وظايف ابلاغي نسبت به موارد ذيل با اولويت اقدام نماييد.
-    رصد تحولات در اقتصاد کلان،در فضای حقوقی و قانونی و در محیط رقابتی و تحلیل آثار و تبعات آنها برای فعالیت‌های صنعتی و تجاری 
-    مديريت مؤثر و ايجاد انسجام ميان گروه‌هاي پژوهشي مربوطه در هماهنگي با اهداف و برنامه‌هاي موسسه و نيز معاونت پژوهشي و ساير سطوح مديريتي
-    مديريت فعاليت‌هاي پژوهشي و نيز جذب پروژه‌هاي تقاضا‌ محور براساس نيازمندي‌هاي مرتبط با صنعت، معدن وتجارت
-    برنامه ریزی برای فعالیت موثر گروه‌ها و پژوهشگران و نظارت بر كيفيت محصولات پژوهشي و اثربخشي آنها در حوزه كاربرد
-    ظرفیت سازی تدریجی در حوزه های تخصصی متناسب با ماموریت پژوهشکده 
اميد است بر پايه اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد و با اتكال به الطاف الهي و در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.
توفيق روزافزون سرکار عالی را در انجام وظايف محوله از ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.
همچنین دکتر محمدرضا رضوی رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی از زحمات یوسف حسن پورکارسالاری رییس پیشین پژوهشکده مطالعات اقتصادی و توان رقابتی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی تقدیر و تشکر کرد.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir