اهدای لوح تقدیر پژوهشی صنعتی و معدنی برتر برای طرح سند سیاست تجاری کشور به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

موسسه مطالعات و پژوهش های و بازرگانی در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت موفق به دریافت لوح تقدیر طرح پژوهشی صنعتی و معدنی برتر شد.

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت و دهمین همایش تحقیق و توسعه صنعت، معدن و تجارت که با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، به سبب طرح "سند سیاست تجاری کشور با موضوع سیاست ها و نظام های تعرفه ای صادرات" لوح تقدیر برترین های پژوهش های صنعتی و معدنی را دریافت کرد.

گفتنی است، این همایش با هدف تشویق و حمایت از تحقیق و توسعه برگزار شده است و در این جشنواره  400  نفر از علاقمندان به حوزه پژوهش و فناوری از وزارتخانه و مراکز پژوهشی، تحقیق و توسعه صنعتی و تشکل های بخش خصوصی، انجمن های تحقیق و توسعه و مراکز صنعتی دانش بنیان شرکت کردند.

لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه پژوهش و فناوری نیز از 25 تا 28 آذر در سالن شماره 8 نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و واحدهای صنعتی ، مراکز پژهشی و واحدهای R&D مراکز صنعتی ، توانمندی خود را به نمایش می گذارند و نیازهای فناورانه صنعت را در آنجا اعلام می کنند و در سالن شماره 9 نیز مراکز دانشگاهی و پژوهشی ظرفیتها و توانمندی های خود را ارائه می دهند. 

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir