مدير كل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل منصوب شد

طي حكمي از سوي دكتر محمدرضا رضوي رييس موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني زورار پرمه به عنوان مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل موسسه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني،‌ متن حكم رييس موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني براي انتصاب مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل بدين شرح است: با عنايت به سوابق علمي، اجرايي و تجربيات ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان " مدير كل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل" موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني منصوب مي‌شويد.
انتظار مي‌رود در چارچوب قوانين و مقررات و وظايف ابلاغي با حسن‌ تدبير و برقراري ارتباطات عمومي و مؤثر و پويا با كليه كاركنان و همكاري و هماهنگي با مديران موسسه و مراكز تابعه و جلب رضايت و بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تسهيل فعاليت‌ها و همچنين توسعه و بهبود مستمر و همكاري با كليه رسانه‌ها بمنظور انعكاس رخدادها و اقدامات انجام شده و نيز تقويت فعاليت‌هاي اثرگذار از طريق همفكري و تعامل با سازمان‌ها و نهادهاي تخصصي بين‌المللي اهتمام نماييد.
اميد است بر پايه اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد و با اتكال به الطاف الهي و در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.
توفيق روزافزون جنابعالي را در انجام وظايف محوله از ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir