برگزاری جلسه مشترک رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت با رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

دکتر مرجان فقیه‌نصیری رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با دکتر محمدرضا انواری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی جلسه‌ای با موضوع بررسی ظرفیت‌های موسسه و استفاده از توانمندی‌های آن در حوزه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، مرجان فقیه نصیری در این دیدار گفت: بیشتر فعالیت های موسسه در حوزه پژوهش و تحقیق است و خروجی های آن در قالب یادداشت های رسانه ای در رسانه ها به چاپ می رسد که این نتایج می تواند با توجه به ظرفیت های بالای رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت از غنای خبری برخوردار شود و ذینفعان بیشتری را جذب نمایند.
وی با اشاره به مطالب مفید درج شده در سایت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی افزود: بیشتر رسانه ها از مطالب منتشر شده در وب سایت موسسه به طور مستمر استفاده می کنند.
وی از آمادگی شرکت چاپ و نشر و مرکز آموزش بازرگانی به عنوان واحدهای تابعه موسسه برای همکاری با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
محمدرضا انواری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به نوع فعالیت موسسه و مخاطبان خاص حضور رسانه ای موسسه متفاوت تر از سازمان های دیگر است.
وی بر استفاده از محتوای مطالب منتشر شده و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.
در ادامه این دیدار اعضا در خصوص چگونگی انعکاس رویدادهای روز کشور از جمله تحریم ، تنظیم بازار و ... بهره‌مندی بیشتر از اتاق فکر روابط عمومی وزارت و .... تبادل نظر کردند و این موضوعات را از چالش های عمده افکار عمومی عنوان کردند.

 

محصولات پژوهشی
ارتباط با ما

 آدرس: تهران، خيابان كارگر شمالی، روبروی پارك لاله، ساختمان ١٢۰٤
 تلفن: ٦٦٤٢٢٣٧٨-٨۰
 دورنگار: ٦٦٩٢٩٦٣٤
 پست الكترونيک: info@itsr.ir